wipstrik 95
Overige diensten
Hoog serviceniveau
Diverse diensten
Wipstrik 95 kent een hoog service niveau door aanvullende dienstverlening. Wij bieden de volgende diensten aan:
Bemande receptie
De ontvangst moet goed zijn! Tijdens kantooruren is er daarom een bemande receptie op de Wipstrik BV. Hierdoor worden bezoekers van huurders bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en doorverwezen naar de juiste ruimtes. Ook ontzorgen zij onze huurders door bijvoorbeeld de telefoon en pakketten aan te nemen en ook zijn zij het eerste aanspreekpunt voor allerlei operationele zaken. Tenslotte zorgen zij ervoor dat de het complex netjes, verzorgd en representatief blijft. Bijvoorbeeld door het aansturen van de schoonmaakdienst en het aan kant houden van de algemene ruimtes in ons complex (zoals de gangen, de pantry’s, de spreekkamer en/ of belcellen).
Secretarieel
Wij bieden secretariële diensten aan op uurbasis. Heb je kortdurend extra ondersteuning nodig in jouw bedrijf? Bespreek de mogelijkheid met ons.
Vanaf € 49,50 ex btw per uur.
Administratie & boekhouden
Heb je administratieve vraagstukken? Of kortdurend ondersteuning in boekhouden nodig? Ook deze diensten biedt Wipstrik BV aan. Onze medewerkers hebben ervaring met de meest gangbare digitale boekhoudpakketten zoals Exact Online, Yuki, Onlineboekhouden en Cash.
Efficiënt, persoonlijk en ‘in huis’ dus dicht bij jou onderneming. In voorkomend geval wordt de hulp ingeroepen van administratiekantoor Ysel BPO of de fiscale specialisten van Cervus.
Vanaf € 65 ex btw per uur.
Repro faciliteiten
Wipstrik BV heeft de beschikking over een reproruimte waarin in eigen huis diverse werkzaamheden kunnen worden verricht. Denk aan A3-printers, air-printers, papiersnijders. Een offerte voor werkzaamheden kun je aanvragen via ons secretariaat.
Presentatie apparatuur
De moderne presentatieapparatuur op de Wipstrik is verplaatsbaar. Huur je (tijdelijk) een kamer waar géén presentatieapparatuur in zit? Dan kun je deze huren per uur.
- 55 inch flatscreen
- Verrijdbare stand
- BenQ instashow
- Chromecast
- Soundbar
Vanaf € 19 ex btw per dagdeel.
Keuken
De innerlijke mens moet ook verzorgd worden! Wipstrik exploiteert een eigen keuken met lunchvoorzieningen. Er kunnen ongeveer 25 mensen tegelijk lunchen. In overleg met het secretariaat kan een lunch van buiten het gebouw ingekocht worden.
PARKEREN & OPLADEN ELEKTRISCHE AUTO’S
Wij hebben gratis parkeergelegenheid op eigen terrein of op de openbare weg. Wij bieden de bezoekers van de Wipstrik de mogelijkheid om elektrische auto’s op te laden.
Aanvullende diensten
De Wipstrik kent een zeer hoog servicelevel, waarbij de huurders zoveel mogelijk worden ‘ontzorgd’ op facilitair gebied. Denk hier in eerste instantie aan de gebruikelijke leveringen en diensten als o.a. energieverbruik G/W/E. Dit beschouwen wij als standaard levering als je een ruimte in ons gebouw huurt. Echter, als Wipstrik doen wij veel zoveel meer.
Zo verzorgt ons team op dagelijkse basis de keukens en pantries in het gebouw, de inventarissen ervan, onderhoud van de keukenmachines et cetera. Ook kopen wij voor onze gebruikers de meeste sanitaire middelen in zoals keukenpapier, zeep, wc-rollen etc. Daarnaast zorgen wij voor de koffie- en theevoorzieningen, soms aangevuld met een (gezonde!) snack. Verder bieden wij de basisvoorzieningen voor lunch zoals bijvoorbeeld melk en jus d’orange voor onze gebruikers. Daarnaast regelen wij voor jullie de schoonmaak van de algemene ruimten, het dagelijks technisch onderhoud (buiten en binnen), onderhoud van de gedeelde ICT-services, de centrale printer, de brand- en inbraakbeveiliging en een AED. Voor deze diensten wordt in beginsel jaarlijks afgerekend o.b.v. de daadwerkelijk kosten.
Events & netwerk gelegenheden
Wipstrik BV organiseert voor haar huurders en gebruikers twee keer per jaar een netwerk en gezelligheidsbijeenkomst. Traditioneel gezien vinden deze plaats direct in het nieuwe jaar en direct na de zomervakantie.
Dit zijn het ‘Nieuwjaarsontbijt’ en de ‘Zomerbarbecue’. Huurders en gebruikers worden gestimuleerd hierin ook eigen initiatief te tonen, zonder dat er sprake is van een verplichting.
Overige voorzieningen
- Bemande receptie (8.30 tot 17.00 uur),
- 24/7 toegang tot het gebouw,
- brand-/inbraakbeveiliging,
- Meerdere keukenvoorzieningen (o.a. kantine met lunchmogelijkheid),
- Vergaderzalen/spreekkamers/ break out rooms,
- Gasten WiFi (gratis),
- Snelle data/telefonie,
- Centrale repro voorzieningen,
- Deels voorzien van airco’s en warmtepomp WTW (warmte-terug-win);
- Losse mobiele airco units
