wipstrik 95

Overige diensten

Hoog serviceniveau

Diverse diensten

Wipstrik 95 kent een hoog service niveau door aanvullende dienstverlening. Wij bieden de volgende diensten aan:

Bemande receptie

De ontvangst moet goed zijn! Tijdens kantooruren is er daarom een bemande receptie op de Wipstrik BV. Hierdoor worden bezoekers van huurders bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en doorverwezen naar de juiste ruimtes. Ook ontzorgen zij onze huurders door bijvoorbeeld de telefoon en pakketten aan te nemen en ook zijn zij het eerste aanspreekpunt voor allerlei operationele zaken. Tenslotte zorgen zij ervoor dat de het complex netjes, verzorgd en representatief blijft. Bijvoorbeeld door het aansturen van de schoonmaakdienst en het aan kant houden van de algemene ruimtes in ons complex (zoals de gangen, de pantry’s, de spreekkamer en/ of belcellen).

Secretarieel

Wij bieden secretariële diensten aan op uurbasis. Heb je kortdurend extra ondersteuning nodig in jouw bedrijf? Bespreek de mogelijkheid met ons.

Vanaf € 49,50 ex btw per uur.

Administratie & boekhouden

Heb je administratieve vraagstukken? Of kortdurend ondersteuning in boekhouden nodig? Ook deze diensten biedt Wipstrik BV aan. Onze medewerkers hebben ervaring met de meest gangbare digitale boekhoudpakketten zoals Exact Online, Yuki, Onlineboekhouden en Cash.

Efficiënt, persoonlijk en ‘in huis’ dus dicht bij jou onderneming. In voorkomend geval wordt de hulp ingeroepen van administratiekantoor Ysel BPO of de fiscale specialisten van Cervus.

Vanaf € 65 ex btw per uur.

Repro faciliteiten

Wipstrik BV heeft de beschikking over een reproruimte waarin in eigen huis diverse werkzaamheden kunnen worden verricht. Denk aan A3-printers, air-printers, papiersnijders. Een offerte voor werkzaamheden kun je aanvragen via ons secretariaat.

Presentatie apparatuur

De moderne presentatieapparatuur op de Wipstrik is verplaatsbaar. Huur je (tijdelijk) een kamer waar géén presentatieapparatuur in zit? Dan kun je deze huren per uur.

  • 55 inch flatscreen
  • Verrijdbare stand
  • BenQ instashow
  • Chromecast
  • Soundbar

Vanaf € 19 ex btw per dagdeel.

Keuken

De innerlijke mens moet ook verzorgd worden! Wipstrik exploiteert een eigen keuken met lunchvoorzieningen. Er kunnen ongeveer 25 mensen tegelijk lunchen. In overleg met het secretariaat kan een lunch van buiten het gebouw ingekocht worden.

PARKEREN & OPLADEN ELEKTRISCHE AUTO’S

Wij hebben gratis parkeergelegenheid op eigen terrein of op de openbare weg. Wij bieden de bezoekers van de Wipstrik de mogelijkheid om elektrische auto’s op te laden.

Energie- en servicekosten

De Wipstrik kent een zeer hoog servicelevel, waarbij de huurders zoveel mogelijk worden ‘ontzorgd’ op facilitair gebied. Naast de gebruikelijke leveringen en diensten als o.a. energieverbruik G/W/E, sanitaire middelen, schoonmaak algemen ruimten, dagelijks technisch onderhoud (buiten en binnen), brand- en inbraakbeveiliging worden een groot aantal extra services geleverd. Er wordt in beginsel jaarlijks afgerekend o.b.v. de daadwerkelijk kosten en gefactureerd op basis van een voorschotbedrag ex btw.

Events & netwerk gelegenheden

Wipstrik BV organiseert voor haar huurders en gebruikers twee keer per jaar een netwerk en gezelligheidsbijeenkomst. Traditioneel gezien vinden deze plaats direct in het nieuwe jaar en direct na de zomervakantie.

Dit zijn het ‘Nieuwjaarsontbijt’ en de ‘Zomerbarbecue’. Huurders en gebruikers worden gestimuleerd hierin ook eigen initiatief te tonen, zonder dat er sprake is van een verplichting.

Overige voorzieningen

  • Bemande receptie (8.30 tot 17.00 uur),
  • 24/7 toegang tot het gebouw,
  • brand-/inbraakbeveiliging,
  • Meerdere keukenvoorzieningen (o.a. kantine met lunchmogelijkheid),
  • Vergaderzalen/spreekkamers/ break out rooms,
  • Gasten WiFi (gratis),
  • Snelle data/telefonie,
  • Centrale repro voorzieningen,
  • Deels voorzien van airco’s en warmtepomp WTW (warmte-terug-win);
  • Losse mobiele airco units